Termeni si conditii

Acest site www.trippero.ro apartine si este administrat de catre SC ABC GENERAL PROJECT SRL-D, o societate comerciala cu sediul in Bucuresti, str. Pescarusului nr. 11, sector 2, adresa de e-mail: contact@trippero.ro, numar de telefon: 0731 041 797, inregistrata la Oficiul National al Registrului Comertului sub numarul J40/74/2015, avand cod unic de inregistrare 33945272, titulara a licentei de turism nr 7306/2015 pentru agentia de turism touroperatoare cu activitate exclusiv online TRIPPERO.

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile prezentate mai jos. Accesarea acestui site presupune implicit acceptarea acestor termeni si conditii. SC ABC GENERAL PROJECT SRL-D poate schimba termenii si conditiile in orice moment fara a anunta in prealabil, prin urmare sunteti rugati sa accesati in mod regulat aceasta sectiune pentru a fi la curent cu modificarile aduse.

Scopul utilizarii acestui site este de a obtine informatii privind ofertele si pachetele turistice ale agentiei de turism TRIPPERO, informatii privind destinatiile promovate, abonare la newsletter in vederea primirii ofertelor agentiei pe e-mail, rezervarea si cumpararea produselor TRIPPERO.

Utilizand acest site sunteti de acord cu urmatoarele conditii:

  • Aveti varsta de peste 18 ani si toate drepturile legale pentru a valida o comanda. In momentul in care faceti o rezervare confirmati si garantati ca sunteti in deplinatatea drepturilor legale sa acceptati termenii si conditiile;
  • Sunteti responsabil financiar pentru tranzactiile efectuate in numele sau in contul dumnevoastra;
  • Garantati autenticitatea datelor furnizate despre dumneavoastra sau persoanele care vor beneficia de produsele TRIPPERO;
  • Nu veti utiliza site-ul in scopuri speculative, lansare de rezervari false sau frauduloase;
  • Nu veti altera, copia, distribui sau reproduce continutul site-ului trippero.ro.

ABC GENERAL PROJECT SRL-D colaboreaza si cu alti furnizori de servicii turistice: alte agentii touroperatoare, companii aeriene, hoteluri, firme de transport sau inchirieri auto, denumiti in continuare Furnizori.  ABC GENERAL PROJECT SRL-D nu isi asuma responsabilitatea pentru produsele si serviciile oferite de catre Furnizori si nu garanteaza corectitudinea produselor si serviciilor acestora prezentate pe acest site.

Orice rezervare transmisa de catre dumneavoastra prin intermediul acestui site este considerata drept intentia dumneavoastra de a cumpara un anumit produs/serviciu turistic. In urma prelucrarii cererii dumneavoastra, veti primi materiale, informatii, oferte pe e-mail, iar o data acceptata oferta va intra in vigoare Contractul cu Turistul.

Produsele si serviciile turistice prezentate pe site-ul trippero.ro sunt valabile in limita locurilor disponibile si a conditiilor Furnizorilor. Termenii si conditiile acestora (inclusiv a companiilor aeriene) se aplica aditional termenilor si conditiilor acestui site si pot include, fara a se limita la: termene si modalitati de plata, conditii de modificare, anulare, penalizari, restituiri.

Toate informatiile si pozele publicate referitoare la produsele/serviciile turistice sunt prezentate cu scop consultativ, fiind puse la dispozitie de catre Furnizori. Exista posibilitatea ca anumite modificari de servicii, survenite in timpul sezonului, sa nu fie transmise si prelucrate in timp util. Agentia TRIPPERO nu este responsabila pentru modificarile aparute, care nu au fost comunicate de Furnizor si, in consecinta, nu au fost actualizate pe website-ul trippero.ro. In cazul in care considerați ca o poza de pe acest site incalca legea drepturilor de autor, va rugam sa ne sesizati la contact@trippero.ro.

ABC GENERAL PROJECT SRL-D nu garanteaza in niciun fel, explicit sau implicit, autenticitatea, realitatea, integralitatea informatiilor prezentate pe acest site.

In cazul in care de pe site-ul trippero.ro accesati un link catre un alt site, aveti obligatia de a respecta termenii si conditiile site-ului accesat.

UNITATI DE CAZARE

  • In functie de destinatia aleasa, exista posibilitatea ca anumite taxe locale sa fie percepute si achitate direct la hotel. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosirea turistului detaliile unui card de credit sau un depozit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea pe perioada sederii.
  • Orele de intrare la cazare sunt de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii stabilita in rezervare. Pe litoralul romanesc, ora de intrare este 18.00 in ziua sosirii, iar ora de iesire este 12.00 in ziua plecarii. Pentru a evita orice fel de problema la cazare, va rugam sa ne anuntati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel. In cazul in care nu va prezentati la cazare, se va aplica o penalizare de minimum o noapte si pana la valoarea intregului sejur, in functie de politica de anulare a fiecarui hotel in parte. De asemenea, daca se depaseste ora de iesire stabilita de fiecare unitate de cazare in parte, alte costuri pot aparea.
  • Camerele la hotel se distribuie la receptie, iar orice inconveniente legate de localizarea camerei sau de aspectul acesteia se rezolva direct de catre client la receptia hotelului. Tipurile de camere ale unui hotel pot depinde de disponibilitate si variaza in functie de hotel si/sau de tara. Majoritatea hotelurilor ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. Chiar daca preferintele asupra tipului de camera sunt transmise hotelului, repartizarea se face de catre hotel in functie de disponibilitatea de la momentul intrarii. Camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Acestea pot avea trei paturi de acelasi fel sau un pat dublu si unul single sau pliant sau doua paturi single si unul pliant. Dimensiunile paturilor si configuratia acestora pot diferi.  Agentia depune toate eforturile pentru ca hotelul sa tina cont de preferintele turistilor, insa tipul de camera nu se poate garanta in prealabil. Cerintele suplimentare, cum ar fi camere la etaj superior sau pentru fumatori, sunt transmise hotelului, insa nu sunt garantate in momentul rezervarii, depinzand de disponibilitatea din ziua intrarii.
  • Clasificarea unitatilor de cazare pe stele este in conformitate cu standardele locale, iar criteriile si cerintele specifice pot diferi de la o tara la alta. Astfel, clasificarea hotelurilor ofera o perspectiva generala asupra calitatii hotelului si nivelului aproximativ de servicii, facilitati. Agentia TRIPPERO nu este responsabila pentru aceasta varietate a clasificarii hotelurilor, iar fiecare turist este responsabil sa se asigure ca tipul de camera ales este potrivit numarului de persoane care calatoresc.
  • In cazul neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, o cerere de rambursare trebuie transmisa agentiei, insotita de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate, fiind returnata doar in cazul in care hotelul accepta aceasta returnare. In cazul in care turistul reclama serviciile turistice, aceasta reclamatie trebuie supusa atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Reclamatia trebuie transmisa fizic la sediul agentiei TRIPPERO in maximum 30 de zile de la data iesirii din hotel. Orice reclamatie trebuie adusa la cunostinta hotelului si a ghidului local, cand este cazul sau la numarul de urgenta de pe voucher. Rezervarile vor fi onorate pentru persoanele pe numele carora a fost efectuata rezervarea, modificarile de nume nefiind permise. Agentia nu este responsabila pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului, daca ar fi fost transmisa hotelului.
  • In caz de forta majora (inundatii, cutremure, vreme nefavorabila, acte teroriste, revolte, acte guvernamentale, schimbarea autoritatii dintr-o tara sau renovari la hotel care nu ne-au fost comunicate in avans) TRIPPERO nu este responsabila pentru afectarea serviciilor turistice. In cazul de imposibilitate fortuita de a onora o rezervare, ne asumam dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara compensatii sau fara a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.
  • In functie de tara, exista diferenta de clima sau in ceea ce priveste regulile de economisire a energiei (incalzirea hotelurilor, accesul la piscine interioare/exterioare, etc.). Acestea pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile in zona/tara respectiva. TRIPPERO nu este responsabila pentru politicile hotelurilor privind aceste aspecte.
  • La finalizarea rezervarii, clientul este rugat sa verifice si sa se asigure de corectitudinea si integralitatea datelor din voucher (nume si adresa hotel, tip de camera, tip de servicii, numar de persoane, titular rezervare).

BILETE DE AVION

  • Atunci cand realizati o rezervare pentru bilete de avion, veti primi din partea agentiei TRIPPERO pe e-mail toate informatiile referitoare la tariful zborului (valabil la data transmiterii), program orar, conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion, care poate fi cumparat in baza respectivei rezervari. Conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt stabilite de compania aeriana, care opereaza zborul, dar si de alti factori (ex. viza), pentru care agentia TRIPPERO nu este responsabila. Aceste conditii, dar si tariful biletului de avion se pot modifica, pana la momentul achizitionarii biletului, fara ca TRIPPERO sa fie raspunzatoare.
  • Dupa ce biletul de avion a fost emis, toata responsabilitatea privind realizarea calatoriei revine companiei aeriene. Pasagerul are obligatia de a se prezenta la imbarcarea pentru zbor cu cel putin doua ore inainte de ora plecarii pentru zboruri internationale, si cu cel putin o ora si 30 minute inainte de ora plecarii pentru zboruri interne, timp necesar pentru a i se intocmi toate formalitatile necesare.
  • Companiile aeriene isi asuma dreptul de a anula sau modifica programul orar al unui zbor; pentru aceste situatii pasagerul poate cere despagubiri doar companiei aeriene.
  • Fiecare turist este responsabil pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare si sa se informeze asupra obligativitatii vizelor la consulatele si ambasadele tarilor in care urmeaza sa calatoreasca.
  • Cetatenii romani pot calatori fara viza in statele membre ale Uniunii Europene si ale spatiului Schengen pentru o perioada de max. 90 de zile intr-un interval de 6 luni cu conditia detinerii unei carti de identitate sau a unui pasaport valabil. Acestia pot calatori doar pe baza cartii de identitate in urmatoarele tari: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Danemarca, Elvetia, Estonia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria. Cetatenii romani minori pot calatori in strainatate doar insotiti, cu acordul parintilor ori al reprezentantilor legali. In situatia in care minorul calatoreste neinsotit, trebuie prezentata la iesirea din tara o procura din partea ambilor parinti prin care acestia isi exprima acordul pentru efectuarea calatoriei respective. Pasagerii care calatoresc insotiti de o alta persoana decat tutorii acestuia, au obligativitatea de a avea procura din partea tutorelui/tutorilor si cazierul judiciar.
  • Cu 72 ore inainte de zbor este necesara reconfirmarea acestuia, existand posibilitatea modificarii programului orar sau anularii zborului.
  • In functie de compania care opereaza zborul, international sau intern, pasagerii au dreptul la una sau mai multe piese de bagaj de diferite dimensiuni. Toate conditiile vor fi prezentate pe e-mail. In cazul in care pasagerul se prezinta la imbarcare cu excedent de bagaj, acesta se taxeaza suplimentar de catre companiile aeriene.
  • Turistii sunt sfatuiti sa se informeze despre conditiil companiilor aeriene in ceea ce priveste continutul bagajelor. Pentru a va proteja impotriva noilor amenintari cu explozibili lichizi, Uniunea Europeana (UE) a adoptat o serie de reguli si masuri, care restrictioneaza cantitatea de lichide pe care le puteti trece prin punctele de control de securitate. Acestea se aplica pentru toti pasagerii care pleaca de pe aeroporturi din UE indiferent de destinatia acestora, insa se practica pe o scara din ce in ce mai larga si pe alte aeroporturi din afara UE. Noile reguli au intrat in vigoare la 6 noiembrie 2006 pe toate aeroporturile din UE, Norvegia, Islanda si Elvetia si sunt valabile pana la alte modificari. In bagajul de mana este permis sa luati doar cantitati mici de lichide de uz personal, care trebuie sa fie amabalate in recipiente individuale de maximum 100 mililitri fiecare. Toate aceste recipiente vor fi depozitate lejer intr-un ambalaj din material plastic transparent, care se poate resigila, avand un volum maxim de 1 litru per pasager si pot include: apa si alte bauturi, supe, siropuri, creme, lotiuni si uleiuri, parfumuri, spray-uri, gel de par si de baie, spuma de barbierit, recipiente sub presiune, pasta de dinti, rimel, mixturi, precum si alte produse de aceeasi consistenta. Puteti avea in bagajul de mana medicamente sub forma de lichid, gel, aerosoli, insulina si substante pentru dieta (este necesara recomandarea scrisa a medicului), inclusiv hrana pentru copii (lapte sau suc), in cantitatea necesara pe durata calatoriei. Este permis sa impachetati lichide in bagajele de cala. Este permis sa cumparati lichide, cum ar fi bauturi sau parfumuri, fie din zona duty-free de dupa controlul de securitate, fie de la bordul aeronavelor doar daca acestea sunt ambalate in pungi resigilabile din plastic transparent  (nu trebuie desigilate pana la destinatie, altfel pot fi confiscate). Animalele domestice pot calatori la bordul aeronavelor doar cu rezervare prealabila confirmata de catre compania aeriana si doar cu modelul standard de cusca.
  • In cazul in care pasagerii au probleme grave de sanatate, precum si femeile insarcinate pot calatori doar cu acord scris de la medic, obtinut cu maximum 7 zile inainte de data zborului.
  • La bordul aeronavei, calatorii sunt obligati sa respecte indicatiile personalului de zbor si va sfatuim sa cereti informatii despre programul de fidelizare al companiei aeriene pentru a putea beneficia de avantajele oferite membrilor.

PLATA

  • Biletele de avion se achita integral la momentul emiterii acestora. Serviciile la sol se achita, in general, astfel: 30% la confirmarea rezervarii, iar restul de 70% cu cel mult 30 de zile inainte de plecare. Pentru anumite tipuri de oferte, cum ar fi cele nerambursabile, plata serviciilor se realizeaza integral la momentul rezervarii. Pentru ofertele care contin reduceri Early Booking, exista posibilitatea necesitatii achitarii integrale inainte de expirarea valabilitatii ofertei. In cazul in care, produsele/serviciile turistice sunt ale altor Furnizori, alte conditii de plata pot aparea. Veti primi informatii pe e-mail in momentul transmiterii ofertei.
  • Plata se poate realiza in Euro sau in Lei ( la cursul BNR +2%, comision de risc valutar) din ziua platii.

ANULARE/ MODIFICARI

  • In momentul achizitionarii unui produs/serviciu turistic, Contractul cu turistul (care va va fi transmis pe e-mail) va intra in vigoare. In acest contract sunt stipulate conditiile de modificare sau anulare ale pachetului achizitionat, fiind specifice acestuia.
  • In cazul in care doriti sa modificati sau sa anulati un produs/serviciu turistic achizionat este necesare transmiterea unui e-mail de instiintare catre agentia TRIPPERO. Pentru anumite tipuri de modificari, care se pot realiza, exista posibilitatea perceperii unei taxe aditionale. In cazul in care exista posibilitatea unui rambursari partiala sau integrala, aceasta se va realiza prin aceeasi modalitate prin care s-a efectuat plata initiala. Penalizari pentru anulari se pot ridica pana la 100% din valoarea produsului/serviciului turistic.

Prin acordul dumneavoastra exprimat prin accesare si utilizarea acestui site, informatiile furnizate de catre dumneavoastra pot fi prelucrate si utilizate in activitati legate de marketing.

ABC GENERAL PROJECT SRL-D, prin agentia de turism TRIPPERO, va garanteaza tratarea tuturor rezervarilor transmise prin intermediul site-ului trippero.ro cu profesionalism si grija, in concordanta cu termenii si conditiile de mai sus. Va asiguram ca depunem toate eforturile pentru ca informatiile prezentate sa fie veridice si actualizate. Cu toate acestea, erori de sistem pot aparea ocazional, astfel incat ne rezervam dreptul sa corectam informatiile eronate in momentul transmiterii e-mailului de confirmare catre dumneavoastra.

Pentru a vizualiza/descarca oricare dintre documentele urmatoare, puteti face click fiecare dintre ele.

Contract Turist Trippero

Contract Turist Trippero